Nordictrack Commercial er kvalitet fra start til slut

Et Nordictrack Commercial løbebånd er konstrueret til massiv brug. Og modellerne er sande fornøjelser at løbe på.

Du kan bruge Commercial året rundt, uden du skal være nervøs for om det nu kan holde til det.

Er du en “kræsen” løber eller vil du have et løbebånd, som ikke lyder som om det kan holde til at blive brugt, så kan jeg absolut anbefale en Nordictrack Commecial.

Vil du have et alternativ til en Commcerial, så tag et kig på Sole. Du kan se de bedste Sole løbebånd her.

NordicTrack Commercial 1750 løbebånd

Se produktet her

NordicTrack Commercial 2950 løbebånd

Se produktet her

Sammenligning af Nordictrack Commercial og deres features:

Maks. hastighed:
Commercial 1750 Commercial 2950
22 km/t 22 km/t
Motoreffekt (kontinuerlig effekt):
Commercial 1750 Commercial 2950
3,6 hk 4,25 hk
Stigningsmuligheder:
Commercial 1750 Commercial 2950
-3% til 15% 15%
Foldbar:
Commercial 1750 Commercial 2950
Ja Ja
Løbetbåndets vægt:
Commercial 1750 Commercial 2950
130 kg 135 kg
Maks. personvægt:
Commercial 1750 Commercial 2950
135 kg – kg

Præsentationsvideoer af Nordictrack Commercial

Nordictrack Commercial 1750

Nordictrack Commercial 2950

Nordictrack Commercial 2950

Nordictrack Commercial 1750

Nordictrack Commercial 1750 er den mest solgte

Uanset om du køber i top eller bund, så er det en sand fornøjelse, at træne på et løbebånd fra Nordictrack. Så selvom Commercial 1750 ikke er topmodellen, så er den den meste solgte.

Og med god grund. Du får nemlig stadig et solidt løbebånd og en solid og stærk motor – på hele 3,6 HK og en hastighed på hele 22 km/t.

Udover det har 1750 mulighed for, at give dig en stigningsgrad på 15%. Den stiningsgrad kan give selv verdens bedste løbere stenhårde lægmuskler.

NordicTrack Commercial 1750 løbebånd

NordicTrack


Se produktet her

Hvad får du af et Nordictrack Commercial løbebånd:

  • Stærk motor på 3,6 HK. Sikrer at båndet ikke sløves ved hvert skridt du tager. Og selvfølgelig også, at du kan træne høje hastigheder og intervaltræning.
  • Maks hastighed på 22 km/t – hvilket er højt, og et must for dig, som vil kunne give den gas og træne fart og interval. Du kan ikke træne ordenligt intervalløb og spurter på et løbebånd med et maks på 12-16 km/t. Det er som regel også svagere motorer og generelt svagere løbebånd, som kun kan rulle med 12 km/t.
  • Mulighed for stigningsgrader på 15% Det svarer til en utrolig stjel bakke, som du finder få steder i Danmark.
  • Commercial 2950 har indbygget justérbare blæsere. Hvilket er et stort plus, hvis man har prøvet at løbe indendørs.
  • Commercial modellerne har en rigtig lækker touchskærm, på enten 10 eller 22″, alt efter om det er Commcercial 1750 eller 2950.

Hvorfor købe en Nordictrack Commercial?

Der skal ikke herske nogen tvivl om, at et Nordictrack løbebånd er top notch.

Det kan absolut anbefales. Nordictracks løbebånd er af høj kvalitet og det kan og skal bruges af løbere, som vil have noget, som bare spiller uanset træningsmængden eller typen.

Det er meget tilfredsstillende, at løbe igennem på et løbebånd, som ikke føles som om det er ved at give op.

Du ønsker ikke et løbebånd som knirker og knager ved ethvert skridt. Det skal være solidt, gedigent og en fornøjelse at bruge. Og det er de her bare.

Kan du nøjes med ét billigere løbebånd?

Både ja og nej. Det kommer selvfølgelig helt an på, hvor meget du vil træne på det, hvor høj kvalitet du ønsker og hvilken type løbetræning du ville kunne udøve.

For den seriøse løber, som træner hårdt og for feinschmekere, så er Nordictrack Commercial en vej at gå.

Er det bedre for dig, at løbe på løbebånd eller udendørs?

Der er flere meninger til dette spørgsmål, men når alt kommer til alt, så er det din egen krop og beslutning, som skal afgøre dette.

Der er virkeligt mange faktorer, som spiller ind. Jeg kan nævne nogle stykker her, og så kan du helt sikkert selv tilføje nogen.

Hvor stor vægtning de forskellige faktorer har kan være et individuelt spørgsmål.

  • Har du svage led?
  • Har du svage knæ – eller døjet med knæskader?
  • Er du en “tung” løber, rent vægtmæssigt?
  • Løber du på asfalt, grus, græs eller skovbund?
  • Hvordan lander du på foden? Med foden langt foran knæet eller under knæet?
  • Hvordan er din skridtkandance?
  • Konsultér en sportsfys, “løbeekspert” eller lignende for rådgivning om din løbestil og din krops “tilstand”.